1 Şubat 2013 Cuma

3 Atlı 7 Katlı - Ceza


CEZA:
Bir adam ormanda baska bir ayiya rastlar
Uzaktan akraba çikar ve biraz laflarlar
Günes süzüldükçe asagiya boynuzlari parlar
Tasagiyla oynar o bir yavsak ve küstah
Ne desek bu garibe büyücü bu pezevenk
Agzina pelesenk vurmayi mi denesek
Yada günaha girme biz hurmayimi yesek
Ayi bey akillanmaz daha ayisi gelecek
Kaldi karanlik magarada bir basina
Götüne yedi tekme o yagli kiçina
Basina ye pust kendi elini zik
Yasin olmus artik kirk
Beynin yok yerinde
Benim kusum öttü diye kil döndü götünde
Ucuzluktan aldim seni gördüm eminönünde
Benden istemisti siçtim senin evin önünde
Osurunca yikarsin daglari koca götünle
Son gül iyi gül hadi kahpe gül
Yüzüme bakta konus sen yarim sandavüç
Iradenin siniri travestiye denk host
Kalitenin hasi bu hasimi sen olan pust
Kasinir senin gibi bi çogu verilir ders
Kakilir basima niye çünkü benim evin delisi
Akil basa gelmez çünkü bu bana ters
Sakindikça geldi dert belki buda biter
Önemi neki senin için bosver yolumu kes
Kesebilirsen gücün yeter ise burdayim gel
Çükünü keserim ama kafani geçerim es
Sen halep isi gibi pistin lan et hadi pes.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder