13 Şubat 2013 Çarşamba

Amel Defteri - Murat Korkmaz


verse Murat:

Gecmise baktigimda hatalarim var, hic düsünmeden yapilan yanlislar,
beni düsünen güzel insanlari saymadim, dost diye gecinenlerin yanindaydim
neden bilinmez, insanoglu görmüyor, sevdiginin degerini kaybetmeden anlamiyor
dogru yol dururken, yanlis yola sapiyor, islenen günahlarin yazildigini unutuyor
kimi bolluk icinde, sahip olduklarina ihtiyaci yok bile, sükretmiyor yinede
kimi muhtac bir dilim ekmege, yinede, sükrediyor devamli, yaradan rabbime
dengesiz bu dünya, dengesiz insanlar, yasam tarzi yüzünden cogu bunalimdalar
cözümü ararken, daha da dibe vurur, uyuturucu ve kumar, sahte dünyalari bulur
amel defterine yaziliyor hepsi dostum, uyan artik gaflet uykusunda mutlumusun
unutma sakin, bu dünyada geciciyiz biz, misafiriz elbet birgün gidecegiz biz.


nakarat:

saginda melek var, sevabini yazar,
solunda melek var, günahini yazar
amel defterin var, bütün hayatini yazar
akilli insanlar ona göre yasar
saginda melek var, sevabini yazar
solunda melek var, günahini yazar
amel defterin var, bütün hayatini yazar
akilli insanlar ona göre yasar.



verse Abdulmalik:

ruhum delik desik, kan aglar, saysam bitmez kalbinde acilan yaralar
bu pesimdeki gölgemi gördüm ki öldüm, bu bedenimiydi benim, öldügünü gördügüm
sanma 4 duvar arasinda tek sen varsin, izin verdigin bunca yaptiklarin
bunca fiillerini görenleri görseydin, vallahi yok olmayi arzulayabilirdin
görecen mi bakalim, yaralarini, ya da görecen mi bakalim, yarinlarini
görecen mi gencliginin baharini, ya da tadacan mi bakalim, yasliligi?
mevzu yaptiklarin degil yapamadiklarin arti akibetin gelmeden farkina varacan mi
yasandikca ruhunun son anlari, sol omuzun agirlastikca gör farkini.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder