18 Şubat 2013 Pazartesi

Hepsi Gay - Mercan


Sonu acikli bitti ve kendimle döndüm eve..
hepsi sey
hormonlar bosa artik
kaygandi yüzey
hepsi sey
sarkilar çalindi bosa
sen bana bakma çal dj
takma hepsi sey
kandirmayin su kizlari
bitmez dokuzdur canlari
saatimiz biyolojik hey
takma hepsi gay
ne gösterin ne de verin neyse odur isimize
gelsin gelmesin bi sey
Diskonun isiklari çok lostu
atladim bos bir havuzdu
eglendiler engellenmez cinsten
sanki hiç dertleri yoktu
of gözleri hostu
gezdi bedenimde
bu çocuklarin kizlari nerede
ben asik oldum onlarsa mutluydu elele
bir taksi buldum ve döndüm eve
kandirmayin su kizlari
bitmez dokuzdur canlari
saatimiz biyolojik hey
takma hepsi gay
ne gösterin ne de verin neyse odur isimize
gelsin gelmesin bi gay
Tam bir ay, gün gün say
yeter ay, bunalim biter gezerim yine
gitti say, azcik yay, tralalay
Beni yatirip sicak gölgesinde
kiytirik askla sevecek mi nerde
askini adamis kendi bedenine
o yakisikli damat bu mu anne
Beni yatirip sicak gölgesinde
sever mi askla hani nerde
askini adamis bedenine
kiz burada ya prens nerde anne
Beni yatirip sicak gölgesinde
sever mi askla hani nerde
al iste kiz burda
müstakbel kiymetli sevgili damat nerde anne
kandirmayin su kizlari
bitmez dokuzdur canlari
saatimiz biyolojik hey
takma hepsi gay
ne gösterin ne de verin neyse odur isimize
gelsin gelmesin bi gay.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder