7 Şubat 2013 Perşembe

Musalla Taşı - Cengiz Kurtoğlu


Dünyada biricik sevdigim sendin
Kaderi yenipte evlensek derdin
Gelinlik yerine kefeni giydin
Kucakladi seni musalla tasi

Gariban birakip beni terk ettin
Kucakladi seni musalla tasi

Askinla kahroldum döndüm deliye
Göz yaslarin bana senden hediye
Raziydim seninle her türlü derde
Sana yuva oldu musalla tasi
Ömrün son duragi musalla tasi

Karakas,karagöz simdi nerede
Umudum yarinim kaldi geride
Ben artik neyleyim onsuz alemde
Benide kucakla musalla tasi

Bir nefes kalmadi su bedenimde
Benide kucakla musalla tasi

Son yolculuk için çakilmis kasa
Ne olur son defa kalkip bir baksan
Çark böyle dönüyor degismez yasa
Kaderimin yazgisi musalla tasi
Ömrün son duragi musalla tasi

Askinla kahroldum döndüm deliye
Göz yaslarin bana senden hediye
Raziydim seninle her türlü derde
Sana yuva oldu musalla tasi
Ömrün son duragi musalla tasi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder