11 Şubat 2013 Pazartesi

Oğulcuğum - Mustafa Refik


Beni tanir mi bilmem
Melek yüzlü ogulcugum
Babam der mi bilmem
Sag yetimi yavrucugum

Ah bu yollar belli
Kaybolup da yitemem
Orda bir ev var uzakta
Ben yol bulup gidemem

Sevebilirsin beni
Ben de seni
Ama bu hisler sana
Beni sorgulama hakki
vermeyecek sana

sorarsan eger
bu durumuma sebeb
Onurumdur
Onur duygularimin
Aritmetik toplamidir

Evet
Kimliksiz insan
Nasil hiçse devlet için
Onursuz insan da

Kendi gözünde bile bir hiçtir
Onur
Dava adaminin
Namusudur aridir
Ha onuruyla oynanmis bir insan
Ha igfal edilmis bir genç kiz
Onursuz kisi
Kisilik fahisesidir
Ben buyum
Budur derdim
Yani
Sahsiyetimin pesindeyim

Ve sunuda bil
Kaybetmek kesin de olsa
Direnmekten baska
Bir çare yok
Direnis
Akintiya kürek çekmek de olsa
Baska sansin yok

Beni tanir mi bilmem
Melek yüzlü ogulcugum
Babam der mi bilmem
Sag yetimi yavrucugum

Ah bu yollar belli
Kaybolup da yitemem
Orda bir ev var uzakta
Ben yol bulup gidemem

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder