18 Şubat 2013 Pazartesi

Saçmalamasana - Mercan


Ask yine mi basladin
Yine mi sabaha kadar huzur yok
Kalp yine mi sakladin
Yine mi bahara kadar umut yok

Göz görmez kir bilmez
Gönlünce sevemez
Hem askta hem suçta
Olamam ben baskasiyla, baskasiyla

Yagmalama hirpalama sevdim diye saçmalama
Yagmalama hirpalama sevdim diye saçmalamasana

Yagmalama sakin hirpamala ama
Sevdim diye seni saçmalamasana
Yagmalama sakin hirpalama ama
Sevdim diye seni saçmalama lütfen

Caz yine mi basladi
Yine mi aksamdan kalma hüzün çok
Ask yine mi sahlandin
Yine mi bahara kadar umut çok

Göz görmez kir bilmez
Gönlünce sevemez
Hem askta hem suçta
Olamam ben baskasiyla, baskasiyla

Yagmalama hirpalama sevdim diye saçmalama
Yagmalama hirpalama sevdim diye saçmalamasana

Yagmalama sakin hirpamala ama
Sevdim diye seni saçmalamasana
Yagmalama sakin hirpalama ama
Sevdim diye seni saçmalama lütfen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder